Activitatea nr. 1
b. Titlul activităţii: Lansarea proiectului, și stabilirea grupurilor de lucru/a sarcinilor pentru prima parte a proiectului
c. Data/perioada de desfăşurare 1 octombrie 2011- 22 decembrie 2011
d. Participanti (elevi, cadre didactice, părinti, reprezentanti ai comunitătii etc)/: Elevii implicați în proiect, precum și cadre didactice colaboratoare (prof de istorie/ geografie)
e. Descrieţi pe scurt activitatea, în cel mult 5-10 rânduri : Se vor împărți elevii în grupuri de 6 și se propun tematicile care vor fi cercetate, editate și publicate pe blogul proiectului. Elevii responsabili de proiect realizează blogul, care va acoperi următoarele tematici 1. Welcome 2. Do you know? 3. Britain/USA Today 4. Calendars and holidays 5. Monarchy/Race and gender relations 6. Facts and figures 7. Customs and traditions 8. Food and Drinks 9. History 10. Daily Life 11. Tourism 12. London (Marea Britanie)/ States and cities in America. Se accesează www.etwinning.com și se găsesc partenerii, elevi de aceeași vârstă de la o școală din Marea Britanie. Elevii lucrează pe grupe și caută informații despre Marea Britanie, ghidați de colegii lor englezi, informații care vor fi postate pe blog. Elevii sărbătoresc Halloween-ul și Thanksgiving, precum și Crăciunul prin pregătirea unei mese tradiționale. Se trimit vederi virtuale cu aceste ocazii și se împărtășesc impresii. De Crăciun la Colțul de Lectură elevii proiectului citesc povești/ piese de teatru în limba engleză celor mici.
f. Beneficiari: elevii participanti, cadre didactice ale școlii si comunitatea locala.
g. Modalităţi de evaluare: postări pe Blog, expoziție culinară (Crăciun).
a. Activitatea nr. 2- obiectivul nr 2.
b. Titlul activitatii: A Cutural Wall of Friendship
c. Data/perioada de desfasurare: ianuarie- iunie 2012
d. Participanti: elevi, cadre didactice din scoala organizatoare.
e. Descrieti pe scurt activitatea, in cel mult 5-10 randuri: Elevii continuă cercetarea legată de Marea Britanie și publică pe blog tematicile 5, 6, 7 și 8 (vezi mai sus), întregind în același timp și primele 4 cu informații noi, aflate în urma discuțiilor cu colegii englezi. În urma acestor schimburi culturale virtuale și a cercetării lor personale, elevii vor crea un Zid Cultural al Prieteniei care va contine informații și poze/vederi autentice despre primele 8 tematici abordate pe blog. Elevii propun formatul revistei culturale Project Britain și se caută sponsori. La Colțul de Lectură elevii din proiect abordează lecturi interactive acompaniate de imagini având ca teme primele 8 tematici ale blogului.
f. Beneficiari: elevii si cadrele didactice implicate.
g. Modalitati de evaluare: Expoziție, zidul cultural al prieteniei, colț al lecturii.
a. Activitatea nr. 3- obiectivul nr.3
b. Titlul activitatii: Project Britain
c. Data/ perioada de desfasurare: septembrie2012- iunie 2013
d. Participanti: elevii si cadrele didactice implicate.
e. Descrieti pe scurt activitatea, in cel mult 5-10 randuri: Elevii definitivează formatul revistei Project Britain și se trece la crearea articolelor și la publicarea revistei. Se definitiveaza ultimele tematici ale Project Britain și se publică pe blog. Se organizează o petrecere tipic englezească, cu meniu și băuturi specifice la finalul a 2 ani de proiect. Elevii filmează un scurt metraj intitulat British History and Culture, incluzând informații prezentate succint despre cultura și civilizația britanică. În cadrul Colțului de Lectură se abordează literatura engleză contemporană acompaniată de vizionări ale ecranizărilor.
f. Beneficiari: Elevii si cadrele didactice implicate, comunitatea locala.
g. Modalitati de evaluare: Revista Project Britain, Colțul de lectură, scurt metraj.
a. Activitatea nr. 4- obiectivul nr.4
b. Titlul activitatii: Project USA
c. Data/ perioada de desfasurare: septembrie2013- iunie 2014
d. Participanti: elevii si cadrele didactice implicate.
e. Descrieti pe scurt activitatea, in cel mult 5-10 randuri: Elevii caută informații despre primele 6 tematici ale blogului, propuse la activitatea 1 și le postează pe blog. Se organizează
f. Beneficiari: Elevii si cadrele didactice implicate, comunitatea locala.
g. Modalitati de evaluare: Revista Project Britain, Colțul de lectură, scurt metraj.
a. Activitatea nr. 4- obiectivul nr.4
b. Titlul activitatii: Project USA
c. Data/ perioada de desfasurare: septembrie2013- iunie 2014
d. Participanti: elevii si cadrele didactice implicate.
e. Descrieti pe scurt activitatea, in cel mult 5-10 randuri: Elevii caută informații despre primele 6 tematici ale blogului, propuse la activitatea 1 și le postează pe blog. Se organizează
f. Beneficiari: Elevii si cadrele didactice implicate, comunitatea locala.
g. Modalitati de evaluare: Revista Project Britain, Colțul de lectură, scurt metraj
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu